SignDoc Desktop

Címkék: e-Aláírás, Biometrikus aláírás, Kézírású aláírás, Desktop, Aláíró pad, Windows, Wacom

Bármilyen fájl formátum elektronikus aláírása közvetlenül az asztali gépén.

SignDoc DesktopA SignDoc Desktop egy percek alatt telepíthető vastagkliens alkalmazás mindenféle fájltípus elektronikus aláírásához.

Az alkalmazás bármely programmal képes együttműködni, amely képes a nyomtatásra. Amennyiben PDF-től eltérő típusú dokumentumokat használ, mint pl. AutoCad® rajzok, Excel® munkafüzetek vagy Word® dokumentumok, a SignDoc Desktop (on-the-fly) átkonvertálja azokat e-Aláírásra kész PDF-re.

A szoftver az asztali számítógépén fut, különféle USB-vel csatlakoztatott aláírás rögzítő eszközöket támogat. Párosítható a Sign2Phone alkalmazásával is, mely alkalmazás az eszközhöz kapcsolódó App store-ból letöltve képes iOS, vagy Android eszközét aláírás rögzítő eszközzé átalakítani.

Amennyiben érintő képernyős, vagy Tablet PC-re telepíti fel, akkor lehetősége van az aláírás rögzítésére közvetlenül a képernyőn, ezáltal kiküszöbölve a külső aláírás rögzítő eszköz szükségességét.

Az alkalmazás további széleskörű funkcionalitást is tartalmaz, mint a mellékletek - megjegyzések elhelyezése, fotók és képek elhelyezése a digitális aláírás részeként, valamint minősített szolgáltatóktól származó aláírói tanúsítványok használata, tovább emelve a dokumentum megbízhatóságát.

Gyors áttekintés

A SignDoc Desktop számos olyan jellemzőt kínál, amely megkönnyíti a papír alapú folyamatainak az elektronikus folyamatokhoz való adaptálását.

  • csak egy Adobe PDF Reader-t igényel az aláírás érvényességének ellenőrzéséhez. Ezzel kiküszöbölheti, hogy további szoftvert keljen beszereznie és karbantartania.
  • támogatja a dokumentum csatolmányokat. Pl. az aláíró azonosítójának szkennelt képe csatolható az elektronikusan aláírt dokumentumhoz.
  • lehetővé teszi az e-Aláírást, az aláírás pillanatában készült fotó beágyazásával együtt. A fotó használható egymagában, vagy a kézírásos elektronikus aláírással együttesen az olyan eljárásokhoz, amelyek magasabb szintű hitelesítést és biztonságot igényelnek.
  • támogatja a dokumentumok zárolását. Ez megakadályozza a szerkeszthető mezők megváltoztatását, ugyanakkor lehetővé teszi, hogy további aláírók is ellássák e-Aláírásukkal a dokumentumot. 
  • szolgáltatóktól származó aláírói tanúsítványok használatát támogatja.
  • biztosítja az e-Aláírási folyamat faszerkezetes nézetét, beleértve azt is, hogy ki és melyik verzióját írta alá a dokumentumnak. Ennek eredményeképpen a munkafolyamata során történt dokumentum módosítások nyomon követhetők és auditálhatók.
  • együtt működik a jelentősebb aláírás rögzítő eszközökkel
  • lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vázlatokat, megjegyzéseket adjanak hozzá a dokumentumhoz. Pl. orvosi alkalmazások esetében az orvos használhatja a tablet PC-jét arra, hogy megjegyzéseket írjon a beteg röntgen eredményeire. Amikor a dokumentum aláírásra kerül, akkor a teljes dokumentum a megjegyzésekkel és vázlatokkal együtt rögzítésre kerül.

Képernyőképek

Az aláíró fotójának, vagy azonosító dokumentumának hozzáadása az aláírási mezőhöz

Attachment

A SignDoc Desktop intuitív és grafikus felhasználói interfészeiből származó előnyök

eSignature

Orvosi bejegyzések hozzáfűzése és e-Aláírással való ellátása érintőképernyős eszközön

Annot

Nézze meg a bemutatót

SignDoc Desktop - bemutatása videó. (Angol nyelven)

Mikor használja?

A SignDoc Desktop segítségével a felhasználók kiiktathatják a papírt a belső és a vevő kapcsolati folyamatokból. Amikor egy dokumentum e-aláírásra kész, az e-Aláírási folyamat elindításához a felhasználó rákattint a SignDoc Desktop alkalmazás ikonjára vagy áthúz egy PDF-et az alkalmazás ikonjára. Amennyiben a dokumentum nem PDF vagy TIFF formátumú, a SignDoc Desktop azonnal elvégzi a konvertálást, majd a Tablet PC-vel vagy aláíró pad-del rögzített kézzel írt e-Aláírás biztonságosan beillesztésre kerül a dokumentumba.

A SignDoc Desktop és a SignDoc Web kiegészítik egymást, ezáltal ideális megoldást biztosítva azoknak a szervezeteknek, amelyeknek vannak nem-csatlakoztatott és csatlakoztatott e-Aláírási igényei. Pl. a helyszíni alkalmazott elvégezhet egy tranzakciót távolról a SignDoc Desktop alkalmazásával, majd az irodába történő visszatérésekor szinkronizálhatja azt a SignDoc Web-bel.